1399-02-8 11:41:16
محمّد رضا قنبرنژاد شهردار لار در پیامی، نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، متن پیام محمّد رضا قنبرنژاد به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مشورت، یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‏گیری‏هاست. جامعه‏ای که سنت مشورت در آن حاکم نیست، در تب و تاب خودمحوری می‏سوزد، ولی در جامعه‏ای که در آن همفکری و نظرخواهی، اصلی یقینی است و از اجزای ضروری حیات آن به شمار می‏آید، بهترین راه و کامل‏ترین مسیر در برابر افراد گشوده خواهد شد.
طلوع خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم، روشن و منور ساخت؛ زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد.
نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.
نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.
اینجانب ضمن عرض تبریک به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا منطقه لارستان بزرگ، بر خود وظیفه می دانم از پیگیری، تلاش، مساعدت و راهنمائی های ارزنده اعضا شورای اسلامی شهر لار در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضا بوده، تقدیر و تشکر نمایم.
امیدوارم ما را در آرزوی خویش که همانا ساختن فردائی زیباتر و بهتر است سهیم بدانید.
 
محمّد رضا قنبرنژاد – شهردار لار