1398-12-28 12:26:06
محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان و سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار در پیام مشترکی از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر و تشکر کردند.
 
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در این روزهای دشوار و حساس که پدیده نوظهوری با عنوان کرونا ویروس دنیا را فرا گرفته، ما لارستانی ها بر خود می بالیم که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان با صبر و از خود گذشتگی شبانه روزی در جبهه مبارزه با این بیماری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
بی تردید ملائک ستایشگر شماست. آن گاه که دردمندی سلامت خود را باز می یابد و دستی به نشانه سپاسگزاری به آسمان بلند می شود.
هر حرکت انسانى شما فرشتگان زمینی، یک حسنه است و کمکى است به انسانى محتاج، آن هم در شرایطى حساس.
خدا با شما چه کرده است؛ شما که شب‌ها از غم همنوعان رنجورتان، خواب بر چشم حرام می‌کنید و به خستگی درس استقامت و صبوری می‌دهید؛ سینه تان از کدام دریای عشق به خدا پر شده که چنین در رضایت او موج می‌زنید و آسوده نمی‌نشینید؛ از چشمه کدام ایمان و عاطفه سیراب گشته‌اید که درونتان از هیچ احسان و از خودگذشتگی سیراب نمی‌شود و به هیچ خستگی رضایت نمی‌دهید.
اینجانبان به نمایندگی از شهروندان لارستانی؛ تلاش خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی را  در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا ارج نهاده، سلامتی و موفقیت شما و شفای کامل بیماران را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.
دست خدا یاورتان، ای پیام آوران امید.
محمد رضا قنبرنژاد - شهردار لار
 
عبدالرحیم مقیمی – رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان
 
 سید عبدالمهدی میرپور  - رییس شورای اسلامی شهر لار