1398-10-10 13:23:20
اعضای شورای اسلامی شهر لار به منظور طرح برخی مسائل شهر و شهرستان با فرماندار ویژه لارستان دیدار و همفکری کردند.
در این نشست که روز شنبه هفتم دی ماه در محل دفتر فرماندار ویژه لارستان صورت گرفت، مهندس میرپور رییس شورا در خصوص پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری لار همچون خیابان معلم، پارک بانوان، پاک نسترن، پارک سرداران و پیگیری برای مجموعه 38 هکتاری شهر لار و پایانه مسافربری به ارائه گزارش پرداخت.
میرپور با تأکید بر توجه ویژه شورا به محلات شهر لار به‌ویژه در شهر قدیم، از «پیگیری جدی» برای اجرای حداقل یک پروژه در هر محله خبر داد و افزود: بهبود وضعیت مبلمان شهری در میادین و معابر اصلی و توجه ویژه به شهرک ها به‌ویژه شهرک بوستان و شهرک امام خمینی (ره)  از کارهای مهم این شورا و شهرداری لار بوده است.
وی به دیگر کارهای عمرانی در شهر و همچنین توجه به جداره سازی برخی رودخانه ها اشاره کرد و در خصوص وضعیت آبهای سطحی شهر تصریح کرد: با توجه به شرایط برخی معابر و رودخانه ها، نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد، که برای رفع آن مکاتباتی با فرمانداری و ستاد مدیریت بحران داشته ایم که امیدواریم پیگیری و رسیدگی شود.
موضوع بافت فرسوده و لزوم همت همگانی برای احیای آن، بخش دیگری از سخنان رییس شورای شهر لار بود؛ او در این خصوص گفت: با توجه به وسعت زیاد شهر و بافت فرسوده و تاریخی آن، نیاز به اقدامات ویژه و همت همه دستگاه هاست.
اعضای شورای شهر نیز پس از سخنان رییس، مطالب و موضوعاتی مطرح کردند؛ پیگیری راه اندازی فاز 2 کارخانه سیمان لارستان به منظور اشتغال‌زایی بسیاری از جوانان، و لزوم حضور مستمر رؤسای ادارات در جلسات شورا مهم ترین مسائلی بود که اعضا در حضور آقای حسنی مطرح کردند.
در پایان جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری آنان، خواستار تشکیل جلسه در محل شورا شد؛ به همین منظور مقرر شد به زودی در اولین نشست رسمی شورا مورد بررسی قرار گیرد.