1398-08-1 08:15:05
محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در جلسه شورا حضور یافت.
عصر روز دوشنبه بیست و نهم مهرماه؛ اعضای شورای اسلامی شهر لار در هفته تربیت بدنی و ورزش میزبان رئیس اداره ورزش و جوانان بودند.
در این دیدار که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در صحن شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، ابتدا مهندس میرپور رئیس شورا با خوشامدگویی به آقای طیبی و تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از برگزاری برنامه ها و پی گیری در اتمام پروژه های در حال اجرای اداره ورزش بویژه چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید دانشیار تقدیر کرد.
رئیس اداره ورزش شهرستان نیز با تشکر از دعوت اعضای شورا ، از حمایت شورا و شهرداری از ورزشکاران و هیئت های ورزشی تشکر کرد. میزبانی مسابقات استانی و کشوری و برگزاری برنامه مختلف ورزشی، حضور تیم های ورزشی در سطح استان و کشور و درخواست حمایت و تحت پوشش قراردادن این تیم ها از سوی شهرداری ها، بخش اول صحبت های طیبی بود.
 
وی در ادامه از اختصاص 30 هکتار زمین در ناحیه صنعتی حسن لری برای ورزشکاران تحت عنوان «دهکده المپیک لارستان» خبر داد و افزود: باتوجه به گسترش شهر و لزوم ارائه خدمات گسترده تر به شهروندان، این اقدام در در قالب «طرح ملی» انجام می شود که نیاز به پیگیری اصولی دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بر لزوم پیگیری بودجه ها در استان و کشور برای ساخت پیست آفرود و موتور سواری تاکید کرد و درخصوص بهسازی استخر شهرقدیم و پیگیری های انجام شده در سال 91 و همچنین ساخت خانه تنیس و زورخانه در استادیوم شهید دانشیار مطالبی بیان کرد.
مقیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان  نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته ورزش و جوانان  رئیس اداره ورزش و جوان را شخصیتی متخصص و پیگیر در مسئولیت خود دانست و کارهای مختلف انجام  شده در امور ورزش و جوانان و اختصاص بودجه برای پروژه های ورزشی را ستود.
توجه به عدم اختلاف در گروههای ورزشی و همگرایی ورزشکاران در رشته های گوناگون برای اعتلا و پیشرفت موضوع دیگری بود که در نشست شورای شهر با طیبی مطرح شد.
در پایان، دیگر اعضای شورا نیز با تقدیر از تلاش های رئیس اداره ورزش و جوانان و کارکنان این اداره ، هفته تربیت بدنی را به آنان تبریک گفتند.