1398-06-9 10:54:13
در ششمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، علی اصغر علیپور معاون سیاسی امنیتی و احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لار، نواز شریفی معاون عمرانی شهردار، مسولین ادارات شهرستان، مسولین واحدهای اجرایی شهرداری لار و معتمدین محلی، 3 پروژه عمرانی شهرداری لار با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، اجرای روکش آسفالت 20 متری وحدت حدفاصل ورودی شهرک اندیشه تا چهل متری دوم با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال، اجرای دیواره سیل بند جنب پل زینبیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و اجرای دیواره سیل بند رودخانه بروند جنب آب انبار بام بلند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، از پروژه ها عمرانی شهرداری لار بود که در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهردار لار در این مراسم با بیان اینکه پروژه های زیادی در حال اجراست، افزود: فاز اول اجرای زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و ششصد میلیون تومان و اجرای پروژه لبه گذاری و هدایت دفع آبهای سطحی کانال ها و خیابان های سطح شهر با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از اهم این پروژه هاست که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
سید مهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار و عبدالله محبی عضو شورا نیز از پروژه اسکلت پایانه مسافربری سردار شهید نجفعلی مفید سخن گفتند.
پایانه مسافربری سردار شهید نجفعلی مفید که از مطالبات بحق مردم این منطقه است در مرحله طراحی و اجرای اسکلت، اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.