1398-01-1 07:59:54
محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، رحیم بیژنی رییس شورای شهر و عبدالرحیم مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان، در آستانه عید باستانی نوروز پیام مشترکی صادر نمودند. در این پیام آمده است:
به نام نخستین بی آغاز
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
نوروز موسم بهار طبیعت است و روایتگر آداب و سنت های دیرینه ماست.
بسیار خرسندیم که در این ایام تجدید پیمان کنیم با شهیدانی که رفتند تا ما بتوانیم هر ساله به رسم دیرین، نوروز را گرامی بداریم و در شهری امن و آباد زندگی کنیم.
در سالی که گذشت شاهد مشارکت مردم شریف لار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بودیم. امیدواریم در آستانه سال جدید نیز شاهد شکوفایی و پیشرفت شهرمان در همه عرصه ها باشیم.
این وعده ماست در آغاز سال نو با شما مردم و با خدایی که در این نزدیکی است تا شهر لار جایی باشد که شهروندانش، حال خوب زندگی در شهر را با تمام وجود لمس کنند. ما بر آنیم که همچنان دست در دست مردم برای توسعه شهرمان تلاش نماییم و این تلاش ها در راستای دست یابی به اهداف و چشم اندازهای جدیدی از کار و خدمت باشد.
ضمن آرزوی سالی آکنده از موقعیت های درخشان برای همشهریان گرانقدر، امیدواریم که به یاری ایزد منان در سال نو با ایده های جدید و برنامه های مدون گام های بلندی را در راستای عمران و آبادانی شهرمان برداریم.
 از دگرگون کننده قلب ها و دیدگان، تحول شایسته حالاتمان را به نیکوترین حال مسئلت داریم.
 
محمدرضا قنبرنژاد - شهردار لار
رحیم بیژنی - رئیس شورای اسلامی شهر لار
عبدالرحیم مقیمی - رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان